אני מבין שהרבה חברות קטנות מספקות שירותי עיצוב, פיתוח ו / או תחזוקה של אתרי וורדפרס לעסקים שונים. וזה מדהים מכיוון שחלק גדול ממה שמניע את הצוות בתכניות אלגנטיות הוא בניית כלים שמאפשרים לקהילה הזו לעשות יותר.

קראתי אין ספור תגובות  המעידים על כך שכלים כמו דיווי ואלמנטור עזרו למאות אם לא אלפי משתמשי וורדפרס להציע שירותים הקשורים לוורדפרס בניית אתרים וקידום אתרים.

זו הסיבה שבפוסט של היום ברצוני לתאר מגוון הנחיות לתמחור אתרי וורדפרס אשר יתפקדו הן כמשאב לקהילה והן כנקודת מוצא לדיון.

בוא נתחיל מזה – שאתר וורדפרס לא צריך להיות יקר כל כך! הרבה מאוד חברות מתמחרות את אתר הוורדפרס באלפי שקלים!!! למה? כי רוב כספם הולך לאנשי מכירות! רוב כספם הולך לפירסומות! רוב כספם הולך להנהלה הבחירה! ולא למתכנת הוורדפרס שבנה את האתר! אצלינו בטלמור דיגיטל המחירים כל כך נוחים מהסיבה הפשוטה שאין לנו איש מכירות! הלקוחות המרוצים שלנו הם אנשים המכירות שלנו!! 

 

המירוץ למחירים לא הגיוניים
ישנם כמה נרטיבים נפוצים שאני רואה שצצים מדי פעם במאמרים הדנים בעיצוב ופיתוח וורדפרס.

הסיבות למחיר גובה ולא שפוי בבניית אתר וורדפרס:

אנשים אינם מעצבי וורדפרס איכותיים וטובים לוקחים על עצמם עבודות בניית אתרים של וורדפרס הם גובים תשלום יתר על המידה, ומספקים עבודה לא טובה בזמנים לא הגיוניים, אני למשל מהנדס תוכנה בעל תואר שני במערכות מידע, מה שאני מצליח לעשות בשעת עבודה שלי, לוקח למישהו לא מקצועי 6 או 7 שעות. ולכן הוא מחייב אתכם על 7 שעות עבודה ואני רק על שעה אחת.

אוֹ

אנשים שאינם מעצבי וורדפרס מובחרים לוקחים על עצמם עבודות בניית אתרים של וורדפרס הם חותכים באופן דרסטי את המחירים כדי לקבל עבודה ואז מספקים פתרונות מהירים ולא טובים. 

זה לאו דוקא נכון, לא העסק שלוקח את המחיר הגבוה ביותר הוא זה שיתן את השירות הטוב ביותר ויבנה את האתר הטוב ביותר. 

אלא דוקא מי שלוקח מחיר הוגן, ויודע מה הוא עושה הוא זה שיבנה את האתר הטוב יותר.

אוקיי, אז בואו נקפוץ לחלק התמחור של הפוסט הזה. סעיף זה אמור להועיל הן עבור לקוחות פוטנציאליים המחליטים אם הם רוצים לשכור עזרה או לא, וגם עבור מי שמחפש לספק שירותים אך אינו יודע כמה לחייב על העבודה שלו.

בעוד שוורדפרס עצמה אינה כרוכה בתשלום, הרי שהפעלת אתר וורדפרס אינה בחינם . ראשית, דרושה חבילת איחסון טובה. ואז יש נושא ותוספים לפונקציונליות מותאמת אישית. 

פירוט טיפוסי של ההוצאות הנדרשות כדי להתקדם יכול להיראות כך:

דומיין: 70 ש"ח לשנה
איחסון: 200-500 ש"ח בשנה

בניית אתר תדמית: 500-1000 ש"ח מחיר חד פעמי
בניית חנות אינטרנטית: 2500-6000 ש"ח 

כתיבת תגובה