עיצוב אתרים רספונסיבי - מה זה ואיך ליישם זאת

כמעט כל בעל עסק בימינו רוצה גרסה סלולרית לאתר האינטרנט שלו. אחרי הכל, זה חיוני, כיום ישנם אלפי סוגים של מכשירים, ומאות גדלים של מסכים.

בתחום עיצוב ופיתוח אתרים אנו יכולים במהירות להגיע לנקודה שאיננו מסוגלים לעמוד בקצב הרזולוציות והמכשירים החדשים האינסופיים. עבור אתרים רבים, יצירת גרסת אתר עבור כל רזולוציה ומכשיר חדש תהיה בלתי אפשרית, או לפחות לא מעשית. האם עלינו לסבול רק מההשלכות של אובדן מבקרים ממכשיר אחד, לטובת השגת מבקרים ממכשיר אחר? או שיש אפשרות אחרת?

מהו עיצוב אתר אינטרנט רספונסיבי?
עיצוב אתר אינטרנט רספונסיבי הוא הגישה שמציעה שעיצוב ופיתוח צריכים להגיב להתנהגות וסביבת המשתמש בהתבסס על גודל המסך, הפלטפורמה וההתמצאות שלו.

התרגול מורכב מתערובת של רשתות ופריסות גמישות, תמונות ושימוש מושכל בשאילתות מדיה של CSS. כאשר המשתמש עובר מהמחשב הנייד שלו לאייפד, על האתר לעבור אוטומטית להתאמה לרזולוציה, גודל תמונה ויכולות סקריפט. ייתכן שיהיה צורך לשקול גם את ההגדרות במכשירים שלהם; אם יש להם VPN ל- iOS ב- iPad שלהם, למשל, האתר לא אמור לחסום את הגישה של המשתמש לדף. במילים אחרות, על האתר להיות בעל הטכנולוגיה שתגיב אוטומטית להעדפות המשתמש. זה יבטל את הצורך בשלב עיצוב ופיתוח שונה לכל מסך חדש בשוק.

אנו בטלמור דיגיטל מספקים ללקוחותינו חוויה אתרים בעלי עיצובים רספונסיבים המתאימים לכל מסך ולכל סביבה, בניית אתרים בזול בטלמור דיגיטל מעניקה לכם חוויה שלמה ומושלמת לבניית אתר אינטרנט ותחזוקו,

צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכלו גם להתרשם כעת מהעבודות שלנו ולראות את איכות בניית האתר.